Monday, May 2, 2011

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. 
Selamat datang ke blog www.mejatulisfendy.blogspot.com

Tujuan utama saya membuat blog ini adalah untuk sekadar cubaan dan tiada niat untuk memorak porandakan dunia. Hanyalah untuk suka-suka dan mungkin menjadi panduan, bantuan dan sebagainya. Saya berharap agar blog ini dapat membantu anda semua untuk menjalani hidup dengan lebih selesa. Saya akan cuba sedaya upaya untuk mengisi blog ini mengikut keadaan semasa dan mengikuti perkembangan semasa. 


Selain itu juga, blog ini juga diadakan untuk membantu anda mencari jalan penyelesaian bagaimana untuk menyelesaikan masalah anda atau memberi jalan untuk mengubah persepsi anda untuk membuat keputusan. Bukan saya kata saya bijak menasihati orang lain, tetapi kita harus berkongsi cerita untuk mengurangkan rasa beban yang diterima oleh diri kita dan seterusnya menggangu urusan kita di dunia ini. Oleh itu, jika terdapat sebarang pertanyaan, bolehlah emailkan kepada saya di alamat email tertera : fendy.careline@gmail.com
"yang baik itu datangnya dari Allah SWT, yang buruk itu datangnya dari kekhilafan saya sendiri"

Oleh kerana ini adalah cubaan pertama saya mengendalikan blog, jesteru itu, bolehlah anda memberikan komen anda ke alamat email saya untuk tujuan penambahbaikan. 


No comments:

Post a Comment